Digitální kompetence

V současné době je možné zahrnout naše vzdělávací akce do žádosti grantového programu  O2 Chytrá škola. Uzávěrka žádostí je 23.4.2020 a Nadace O2 přispívá školám až 100 000 Kč na výuku digitální gramotnosti a počítačové a internetové bezpečnosti. Pro účely grantové žádosti vám dodáme texty pro její snazší kompletaci.

U vzdělávacích akcí i konzultací je třeba ujasnit si konkrétní potřeby a témata. Před podáním grantové žádosti nás prosím kontaktujte a ujistěte se, že najdeme společný termín.

Jednotlivé formáty lze kombinovat a doplnit o témata, která vás ve škole pálí. Pro představu uvádíme ucelené a osvědčené formáty:

Smysluplné zavádění technologií do výuky – workshop

Workshop (4 hodiny á 60 min)
V místě školy

Obsah vzdělávací aktivity:

  • propojení fyzického a digitálního tvoření
  • specifika práce s dětmi v mladším školním věku
  • využití sady GSuite a grafického programu Canva
  • aktivitizace výuky a využití nástrojů na získávání zpětné vazby – Mentimeter, Plickers
  • tipy na konkrétní aplikace a aktivity pro smysluplné využívání digitálních technologií
pro koho: učitelé 1. stupně ZŠ
počet účastníků: 5-20
cena: 8 800 Kč + cestovní náklady

Pomoc – moje dítě je zase na mobilu

Beseda (3 hodiny á 60 min)
V místě školy

Témata:

  • jak využívat technologie smysluplně a tvořivě i doma 
  • jak dětem ukazovat svoji práci
  • jakou podporu děti potřebují
  • co zvládnou v kterém věku
  • jak s nimi o technologiích mluvit
  • doporučení na konkrétní tvořivé aplikace s ukázkami 
  • tipy na domácí projekty s využitím technologiím
pro koho: rodiče dětí 1. stupně ZŠ (případně 2. stupně)
počet účastníků: 15-40
cena: 6 800 Kč + cestovní náklady

Smysluplné zavádění technologií do výuky – konzultace

Konzultace (3 hodiny á 60 min)
V místě školy nebo přes Hangouts Meet

Možná témata konzultace:

  • koncepce digitálního vzdělávání na úrovni školy či třídy
  • propojování fyzického a digitálního tvoření – příprava projektové výuky
  • doporučené aplikace a aktivity pro smysluplné využívání digitálních technologií
  • práce a komunikace s rodiči
  • optimální využití sady GSuite 
  • možnosti grafického programu Canva
  • aktivitizace výuky a využití nástrojů na získávání zpětné vazby – Mentimeter, Plickers
  • využití Ozobotů ve výuce
  • individuální požadavky
pro koho: učitelé 1. stupně ZŠ
počet účastníků: 1-3 (využití různými osobami dle potřeby)
cena: 6 800 Kč + cestovní náklady
Scroll to top